book cover

Sens i bezsens resocjalizacji penitencjarnej - casus polski : (studium penitencjarno-pedagogiczne)

Machel, Henryk, Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)

Year of publication: 2006.

Pedagogika penitencjarna - historia - Polska - od 1944 r., Pedagogika penitencjarna, Pedagogika penitencjarna historia Polska od 1944 r., Pedagogika penitencjarna - historia - Polska - od 1944 r., Polska, 1901-2000, 1945-1989, 1989-2000, 2001-

available:

1 from 1

Author
Machel, Henryk
Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)
Title
Sens i bezsens resocjalizacji penitencjarnej - casus polski : (studium penitencjarno-pedagogiczne)
ISBN
83-7308-775-3
978-83-7308-775-0
Place of publication
Kraków :
Publishing house
Oficyna Wydawnicza "Impuls",
Year of publication
2006.
Volume
282 s. ;
Dimensions
24 cm.
UDC
343.95:343.97](438)"1944/..."
:343.95:343.97](438)"1944/..."
Object passwords
Pedagogika penitencjarna - historia - Polska - od 1944 r.
Pedagogika penitencjarna
Pedagogika penitencjarna historia Polska od 1944 r.
Pedagogika penitencjarna - historia - Polska - od 1944 r.
Polska
1901-2000
1945-1989
1989-2000
2001-
Additional information
Bibliogr. s. 263-282.
Bibliogr. s. 263-282. Bibliogr. s. 263-282.
020
%a 8373087753
020
%a 9788373087750
080
%a 343.95:343.97](438)"1944/..."
080
%a :343.95:343.97](438)"1944/..."
100
%a Machel, Henryk
245
%a Sens i bezsens resocjalizacji penitencjarnej - casus polski : %b (studium penitencjarno-pedagogiczne) /
260
%a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls", %c 2006.
300
%a 282 s. ; %c 24 cm.
500
%a Bibliogr. s. 263-282.
504
%a Bibliogr. s. 263-282.%a Bibliogr. s. 263-282.
600
%a Pedagogika penitencjarna - historia - Polska - od 1944 r.
648
%a 1901-2000
648
%a 1945-1989
648
%a 1989-2000
648
%a 2001-
650
%a Pedagogika penitencjarna
650
%a Pedagogika penitencjarna - historia - Polska - od 1944 r.
650
%a Pedagogika penitencjarna historia Polska od 1944 r.
651
%a Polska
710
%a Oficyna Wydawnicza Impuls (Kraków)
920
%a 83-7308-775-3
920
%a 978-83-7308-775-0

Available items

1.
Accession: 86017
Signature: 376.5
Status: Checked in

Most often borrowed